SEVILLA-VALLEJO SANTIAGO y CASTRILLO SOTO ROBERTO (Eds.). DESAFÍOS Y RETOS DE LA EDUCACIÓN EN TIEMPOS DE PANDEMIA. APROXIMACIONES EDUCATIVAS DESDE LA ÉTICA, LA LINGÜÍSTICA Y LA LITERATURA (Salamanca: Ediciones Universidad de Salamanca, 2022), 190

Authors

  • Viviana Chaves-Martinez Grupo de Investigación: Historia, Educación y Desarrollo-HISED, Colombia

Keywords:

integral formation, educational models

Abstract

From ethical, educational and linguistic perspectives Throughout nine chapters the authors and Researchers present an approach to the challenges of the comprehensive training of students and teachers in countries like Argentina, Colombia, Chile, Spain and Mexico facing the needs to change educational models, curricula, teaching methods, content, strategies and learning from the health emergency derived from the coronavirus pandemic.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Sevilla-Vallejo Santiago y Castrillo Soto Roberto (Eds.). Desafíos y retos de la educación en tiempos de pandemia. Aproximaciones educativas desde la ética, la lingüística y la literatura (Salamanca: Ediciones Universidad de Salamanca, 2022), 190

Como citar

Chaves-Martínez, Viviana. (2022). Sevilla-Vallejo Santiago y Castrillo Soto Roberto (Eds.). Desafíos y retos de la educación en tiempos de pandemia. aproximaciones educativas desde la ética, la lingüística y la literatura (Salamanca: Ediciones Universidad de Salamanca, 2022), 190. Revista Historia De La Educación Colombiana, 28 (28-29), 317–322.

DOI: https://doi.org/10.22267/rhec.222929.109

Published

2022-12-07

How to Cite

Chaves-Martinez, V. (2022). SEVILLA-VALLEJO SANTIAGO y CASTRILLO SOTO ROBERTO (Eds.). DESAFÍOS Y RETOS DE LA EDUCACIÓN EN TIEMPOS DE PANDEMIA. APROXIMACIONES EDUCATIVAS DESDE LA ÉTICA, LA LINGÜÍSTICA Y LA LITERATURA (Salamanca: Ediciones Universidad de Salamanca, 2022), 190. Revista Historia De La Educación Colombiana, 28(28-29), 317–322. Retrieved from https://revistas.udenar.edu.co/index.php/rhec/article/view/8864

Most read articles by the same author(s)